SERVICE EN KLACHTEN

Hoe meld ik een klacht of gebrek aan mijn meubels?
Heeft u een bestelling gedaan bij CASBA.nl en heeft u ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch een klacht of gebrek over het geleverde meubel, waarvan u graag melding zou maken, dan kan dit erg gemakkelijk. Natuurlijk kunt u direct contact opnemen met onze klantenservice. Via onderstaand formulier kunt u ook gemakkelijk uw reactie naar ons doorsturen. Daarnaast kunt u hier foto's uploaden, zodat wij een zo duidelijk en compleet mogelijk beeld krijgen van uw klacht of gebrek aan uw meubel. In beide gevallen zal er naar gestreeft worden om binnen 1 werkdag een reactie te geven op uw melding.


Hebben jullie tips over het onderhoud van mijn meubelen?

Wanneer u een vraag heeft over de eigenschappen, en het onderhoud van uw meubels kunt u contact opnemen met uw woonadviseur via verkoop@casba.nl of onze klantenservice.

Via deze link kunt u waarschijnlijk al veel antwoorden op uw vragen over het onderhoud van uw meubels terug vinden,
www.meubelonderhoud.nl

Service

Op de hoogte van de nieuwste trends op gebied van wonen. Meld je aan voor ons nieuwsbrief. Aanmelden