RETOURNEREN

Hoe kan ik de geleverde artikelen terugsturen?

Wilt u een artikel terugsturen, stuur het dan niet direct naar het adres van ons bedrijf. Neem eerst contact op met onze klantenservice. Dat kan telefonisch onder het telefoonnummer 071 - 5820688 (maandag 13.00 tot 17.30 uur en dinsdag tot en met vrijdag 10.00 tot 17.30 uur) of via de mail klantenservice@casba.nl.
Van onze klantenservice krijgt u vervolgens alle benodigde informatie over het retourneren van de artikelen.
Het artikel moet stevig verpakt in de originele verpakking aan ons verzonden worden.

Als u het artikel per pakketdienst heeft ontvangen, dan ontvangt u van ons per e-mail een retouretiket. Het pakket kunt u vervolgens, voorzien van het geprinte etiket, afgeven bij een postkantoor bij u in de buurt.
Als u het artikel per meubeltransportbedrijf heeft ontvangen, dan zullen wij dit pakket weer bij u ophalen. De transporteur zal contact met u opnemen om af te spreken wanneer de goederen opgehaald worden.

Is de retourzending gratis?

Bij CASBA staat de service zeer hoog in het vaandel. Bent u niet tevreden over de door ons geleverde artikelen, dan is de retourzending voor u als consument gratis, voor zover de verkoopprijs van het teruggezonden artikel hoger is dan 40 euro. Van producten met een fabrieksfout of een beschadiging of bij verkeerd geleverde producten neemt CASBA de verzendkosten natuurlijk altijd voor haar rekening.

Consumenten zijn natuurlijke personen die producten kopen voor persoonlijk gebruik. Dit geldt dus niet voor bestellingen die gedaan zijn voor zakelijke gebruikers zoals freelancers, zelfstandigen of eigenaren van een bedrijf.

Hoe kan ik de geleverde artikelen ruilen?

Indien u vanwege een andere kleur of grootte een artikel wilt ruilen of opnieuw geleverd wil hebben, vult u dan het contactformulier op onze website in of neem direct contact op met de klantenservice. Een omruiling is alleen mogelijk wanneer de producten van exact gelijke waarde zijn. Is dit niet het geval, dan spreken wij van een retour met daaropvolgend een nieuwe bestelling.

Hoe kan ik beschadigde artikelen terug sturen ?

Allereerst bieden wij u onze excuses aan, als wij u een beschadigd of verkeerd artikel hebben toegestuurd. Om een artikel terug te sturen, dient u contact op te nemen met onze klantenservice onder het telefoonnummer 071 - 5820688 (maandag 13.00 tot 17.30 uur en dinsdag tot en met vrijdag 10.00 tot 17.30 uur) of via de mail klantenservice@casba.nl

Ik heb een artikel teruggestuurd – wanneer krijg ik de verkoopprijs vergoed?

Zodra de retourzending bij ons is aangekomen en wij alles hebben gecontroleerd, zullen wij u het bedrag vergoeden. De vergoeding volgt binnen enkele dagen na ontvangst van de retourzending. Indien u vragen heeft m.b.t. retourzendingen, kunt u ons ook altijd via de mail klantenservice@CASBA.nl of telefonisch via 071 - 5820688 (maandag 13.00 tot 17.30 uur en dinsdag tot en me vrijdag 10.00 tot 17.30 uur)

Op de hoogte van de nieuwste trends op gebied van wonen. Meld je aan voor ons nieuwsbrief. Aanmelden