KLANTENSERVICE

Hoe meld ik een klacht of gebrek aan mijn meubels?

Heb je een bestelling gedaan via CASBA.nl en heb je ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch een klacht of gebrek over het geleverde meubel? Meld deze dan zo snel mogelijk, zodat wij de klacht op kunnen lossen. Via onderstaand formulier kun je gemakkelijk jouw klacht naar ons doorsturen. Daarnaast kun je hier foto's uploaden, zodat wij een zo duidelijk en compleet mogelijk beeld krijgen van de klacht of het gebrek aan het meubel. In beide gevallen streven we er naar om binnen één werkdag te reageren op jouw melding.


Hebben jullie tips over het onderhoud van mijn meubelen?
Wanneer je een vraag hebt over de eigenschappen en het onderhoud van jouw meubels, dan kun je contact opnemen met onze woonadviseurs via verkoop@casba.nl of onze klantenservice.
Daarnaast kun je via de volgende link veel informatie over het onderhoud van meubels terugvinden: www.meubelonderhoud.nl

Service

Blijf op de hoogte van de nieuwste woontrends. Meld je hier aan voor onze nieuwsbrief. Aanmelden